2D – ankieta na start

Czego oczekujesz?
+ notatki z lekcji z których można się przygotować całkowicie na lekcje
+ Robienie notatek
+ chyba nic wyrozumialosc zwlaszcza jesli chodzi o to ze mamy nauke z innych lekcji najwazniejsza
+ wiele ciekawych tematów – jak w banku!
+ szczegółowe tłumaczenie (nie szybko i skrótowo) powoli i zrozumiale
+ Powtarzanie kluczowych definicji, troszke wolniejsze tłumaczenie

+ gry i zabawy (tu wyjaśniam: gry i zabawy są dobre, by utrwalać wiedzę, ale nie by ją sprawdzać)

Co zdarza mi się na lekcjach, a powinnam tego unikać?
– Nie przepisać z tablicy
– Chaotyczności, chaos
– wyrywkowego pytania (chodzi o nagłe pytanie, nawet nie na ocenę?)
– Kartkówki
– krzyczenia, nie krzyczy na nas pani ale lepiej tego uniknać
– spać
– Zaszybkie tłumaczenie czasem się gubię

Czego zwykle nie robię, a powinnam się postarać na naszych lekcjach?
– Omawiać bardziej lektury, myślę że mogłaby pani bardziej omawiać lektury
– Lepiej się skupiać
– Kartkówki
– notatki
– powtarzanie istotnych rzeczy np definicji itp, Powtarzanie ważnych definicji przypominanie treści zprzed kilku minut
– Chciałabym być w tym roku bardziej aktywna, stanowiło to dla mnie problem w tamtym roku ale teraz postaram się poprawić.

Czy przeczytałaś/eś jakąś książkę w wakacje? Polecasz coś? zachęć mnie.
Wiedźmin (jedyna książka jaką czytam bez przymusu)
– Zaczęłam czytać Zbrodnie i Karę
Małe życie Yanagihara Hanya,
Zabić drozda  Harper Lee
Szklany klosz  Sylvii Plath
– Podręcznik budowy silnika diesel 2.5l TDI, praktyczna wiedza przydatna w prawie każdej sytuacji
Potwory – jest to polski kryminał który jest oparty na faktach
Frankenstein Mary Shelley – zachęciła mnie do poznawania literatury grozy
– serię Harry’ego Pottera od J.K. Rowling
Carmilla Sheridana Le Fanu – nie zachwyciła mnie, ale przyjemnie mi się w nią wczytywało